Why do learners who draw perform well? Investigating the role of visualization, generation and externalization in learner-generated drawing
| 
Autor(en):
 | 
Schmidgall, Steffen P.; Eitel, Alexander; Scheiter, Katharina
 | 
| 
Tübinger Autor(en):
 | 
 | 
| 
Erschienen in:
 | 
Learning and Instruction
						(2019), Bd.
						60,
						S.
						138-153 
 | 
| 
Verlagsangabe:
 | 
Pergamon - Elsevier Science Ltd
 | 
| 
Sprache:
 | 
Englisch
 | 
| 
Referenz zum Volltext:
 | 
http://dx.doi.org/10.1016/j.learninstruc.2018.01.006
 | 
| 
ISSN:
 | 
0959-4752
 | 
| 
DDC-Klassifikation:
 | 
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen 150 - Psychologie
 | 
| 
Dokumentart:
 | 
Wissenschaftlicher Artikel
 | 
| 
Zur Langanzeige
 |