"A change would do you good": Training medical students in Motivational Interviewing using a blended-learning approach - A pilot evaluation

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

"A change would do you good": Training medical students in Motivational Interviewing using a blended-learning approach - A pilot evaluation

Autor(en): Keifenheim, K. E.; Velten-Schurian, K.; Fahse, B.; Erschens, R.; Loda, T.; Wiesner, L.; Zipfel, S.; Herrmann-Werner, A.
Tübinger Autor(en):
Keifenheim, Katharina Eva
Velten-Schurian, Kerstin
Fahse, Bettina
Erschens, Rebecca
Festl-Wietek, Teresa
Wiesner, Lisa
Zipfel, Stephan
Herrmann-Werner, Anne
Erschienen in: Patient Education and Counseling (2019), Bd. 102, H. 4, S. 663-669
Verlagsangabe: Elsevier Ireland Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.pec.2018.10.027
ISSN: 0738-3991
DDC-Klassifikation: 610 - Medizin, Gesundheit
300 - Sozialwissenschaften, Soziologie, Anthropologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: