The strategy matters: Bounded and unbounded number line estimation in secondary school children
| 
Autor(en):
 | 
Jung, Stefanie; Roesch, Stephanie; Klein, Elise; Dackermann, Tanja; Heller, Juergen; Moeller, Korbinian
 | 
| 
Tübinger Autor(en):
 | 
 | 
| 
Erschienen in:
 | 
Cognitive Development
						(2020), Bd.
						53,
						Article UNSP 100839
 | 
| 
Verlagsangabe:
 | 
Elsevier Science Inc
 | 
| 
Sprache:
 | 
Englisch
 | 
| 
Referenz zum Volltext:
 | 
http://dx.doi.org/10.1016/j.cogdev.2019.100839
 | 
| 
ISSN:
 | 
1879-226X
 | 
| 
DDC-Klassifikation:
 | 
150 - Psychologie
 | 
| 
Dokumentart:
 | 
Wissenschaftlicher Artikel
 | 
| 
Zur Langanzeige
 |