Werbung oder Information in der Ophthalmologie? : Wissenschaftliche Bewertung einer YouTube-Stichprobe

DSpace Repository

Werbung oder Information in der Ophthalmologie? : Wissenschaftliche Bewertung einer YouTube-Stichprobe

Author: Schrenk, Kilian; Khoramnia, Ramin; Feltgen, Nicolas; Bachmann, Werner; Ziemssen, Focke; Rohrbach, Jens Martin; Dimopoulos, Spyridon
Tübinger Autor(en):
Schrenk, Kilian
Ziemssen, Focke
Rohrbach, Jens Martin
Dimopoulos, Spyridon
Alternative Title: Advertising or information in ophthalmology? Scientific evaluation of a YouTube sample
Published in: Ophthalmologe (2021), Bd. 118, S. 30-41
Verlagsangabe: Springer Heidelberg
Language: German
Full text: http://dx.doi.org/10.1007/s00347-020-01105-6
ISSN: 1433-0423
DDC Classifikation: 610 - Medicine and health
Dokumentart: Article
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)