Significance of the religiosity and educational backgrounds of young refugees in Germany : results from an empirical mixed-methods study

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dc.contributor.author Pirner, Manfred L. de_DE
dc.contributor.author Bradtke, Julia de_DE
dc.date.accessioned 2024-01-25T16:21:23Z
dc.date.available 2024-01-25T16:21:23Z
dc.date.issued 2021 de_DE
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10900/149851
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.15496/publikation-91191
dc.description.abstract akzeptierte Manuskriptversion de_DE
dc.description.abstract Dieser Artikel unterliegt bis zum 01.01.2025 einem Embargo de_DE
dc.language.iso en
dc.title Significance of the religiosity and educational backgrounds of young refugees in Germany : results from an empirical mixed-methods study de_DE
dc.type BookPart de_DE
utue.personen.pnd Pirner, Manfred L./174695659 de_DE
utue.publikation.seiten 41-61 de_DE
utue.personen.roh Pirner, Manfred L. de_DE
utue.personen.roh Bradtke, Julia de_DE
utue.publikation.buchdesbeitrags Religious diversity at school - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, 2021 de_DE
utue.artikel.ppn 1860296130 de_DE

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