Is Hearing Really Believing? The Importance of Modality for Perceived Message Credibility During Information Search With Smart Speakers

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Is Hearing Really Believing? The Importance of Modality for Perceived Message Credibility During Information Search With Smart Speakers

Autor(en): Gaiser, Franziska; Utz, Sonja
Tübinger Autor(en):
Gaiser, Franziska
Utz, Sonja
Erschienen in: Journal of Media Psychology - Theories Methods and Applications (2024), Bd. 36, H. 2, S. 93-106
Verlagsangabe: Boston : Hogrefe Publishing Corp
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1027/1864-1105/a000384
ISSN: 1864-1105
DDC-Klassifikation: 004 - Informatik
600 - Technik
070 - Nachrichtenmedien, Journalismus, Verlagswesen
150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: