Dateien: | ||
URI: |
http://hdl.handle.net/10900/83050
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-830500 http://dx.doi.org/10.15496/publikation-24441 |
Dokumentart: | PhDThesis |
Date: | 2018-07-16 |
Language: | German |
Faculty: | 6 Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät |
Department: | Erziehungswissenschaft |
Advisor: | Schrader, Josef (Prof. Dr.) |
Day of Oral Examination: | 2015-12-18 |
DDC Classifikation: | 370 - Education |
Keywords: | Lehrerbildung |
Other Keywords: |
Quasi-experimentelle Interventionsforschung und Implementationsforschung evidenzbasierte Praxis Videofallarbeit pädagogische Autonomie Kompetenz zur Diagnose von Lehr-Lernsituationen Wissensverwendung teacher education video case-based learning educational autonomy competence to diagnose classroom situations quasi-experimental intervention- and implementation study knowledge reception and usage evidence based practice |
License: | http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=de http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=en |
Order a printed copy: | Print-on-Demand |
Show full item record |