| Dateien: | ||
| URI: |
http://hdl.handle.net/10900/83050
http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-830500 http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-830500 http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-830506 http://dx.doi.org/10.15496/publikation-24441 |
| Dokumentart: | PhDThesis |
| Date: | 2018-07-16 |
| Language: | German |
| Faculty: | 6 Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät |
| Department: | Erziehungswissenschaft |
| Advisor: | Schrader, Josef (Prof. Dr.) |
| Day of Oral Examination: | 2015-12-18 |
| DDC Classifikation: | 370 - Education |
| Keywords: | Lehrerbildung |
| Other Keywords: |
evidenzbasierte Praxis Videofallarbeit pädagogische Autonomie Kompetenz zur Diagnose von Lehr-Lernsituationen Wissensverwendung video case-based learning educational autonomy competence to diagnose classroom situations quasi-experimental intervention- and implementation study knowledge reception and usage evidence based practice |
| License: | http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=de http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=en |
| Order a printed copy: |
|
| Show full item record |